Minggu, 24 Mei 2009

pesawat hercules

. Minggu, 24 Mei 2009

Isnin, 23/05/2009 10:01 WIB
Pesawat TNI AU Jatuh di Magetan
Hercules Hancur, Tinggal Tersisa Ekor dan Bodi Tengah

Jakarta - Kondisi pesawat Hercules milik TNI AU yang jatuh di Magetan, Jatim, hancur lebur. Yang tersisa hanya bagian bodi tengah dan ekor pesawat. Itu pun sudah terbelah.

Ketika ahli2 dalam pesawat itu sedang melakukan onani, termasuk pilotnya yg sedang sodomi rakan sejawatnya, pesawat itu tiba2 berubah pemanduannya daripada auto drive ke manual drive.



Maka, pilot2 yang sedang sodom-sodom sesama sendiri panik dan ngak bisa menghentikan perbuatan mereka kerna pada masa itu, si penyodom udah mau mengeluarkan air maninya ketika saat yang mencemaskan itu.

Maka, selepas selesai memancut air mani ke dalam dubur partnernya yang juga cowok, maka cepat-cepat pilot itu menarik alat pengawal pesawat supaya menujah ke atas dan bukan menjunam.

Namun, apakan daya, setelah 1 jam melakukan sodomi,
pilot itu kehilangan banyak tenaga. Maka ia ngak mampu menarik alat pengawal pesawat itu supaya menujah ke atas sedang pesawat itu menjunam bagaikan pesawat yang mahu melakukan 'kamikaze'.

Kegagalan, keletihan, kemaksiatan, adalah punca utama pesawat itu kecundang dan membunuh semua pelaku-pelaku maksiat di dalamnya.

Berita ini disahkan oleh rakaman litar tertutup di bangkai pesawat malang ini. Sekian, wabi la hitaw fik wa hidayah, wa ssalam mu alaikum warah matullah hiwa barokatuh..

0 komentar:

Posting Komentar